Dostosuj preferencje dotyczące zgody
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej. Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika. Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania.
Niezbędny
Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.
Funkcjonalny
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Analityka
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Występ
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Reklama
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Regulamin

Regulamin serwisu internetowego

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Usługodawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zamówienie i dostarczenie Treści cyfrowych oraz Newslettera
§ 5 Prawo odstąpienia od umowy
§ 6 Reklamacje
§ 7 Dane osobowe
§ 8 Informacje prawne
§ 9 Pozostałe postanowienia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§1 Definicje

  1. Dni robocze– dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
  2. Kodeks cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  3. Konsument– konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
  4. Klient– każdy podmiot zawierający umowę z Serwisem.
  5. Klient uprzywilejowany– Klient, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym.
  6. Newsletter – wiadomości e‑mail wysyłane przez Administratora na adres wskazany przez Użytkownika podczas zapisu i zawierające informacje dotyczące tego, co aktualnie dzieje się w temacie nieruchomości w Hiszpanii (newsy, artykuły, filmy, algorytmy, globalne trendy i wiele innych),
  7. Przedsiębiorca uprzywilejowany– osoba fizyczna zawierająca z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
  8. Regulamin– niniejszy regulamin.
  9. Serwis– strona internetowa Dom Costa Nieruchomości prowadzony przez Usługodawcę  pod adresem https://domcosta.pl i wszystkie jej podstrony.
  10. Usługodawca– Mateusz Sawicki przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Sawilan wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7393975439, nr REGON 523565964, [Kunki 16, 11-015 Olsztynek
  11. Treści cyfrowe- dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
  12. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Postanowienia Regulaminu dotyczące produktów mają zastosowanie zarówno do rzeczy ruchomych (towarów), jak i Treści cyfrowych.

§2 Kontakt z Usługodawcą

  1. Adres pocztowy: 11-015 Olsztynek
  2. Adres e-mail: costa.mieszkania@gmail.com
  3. Telefon: 509592325

§3 Wymogi techniczne

  1. Dla prawidłowego korzystania z Treści cyfrowych potrzebne jest:
  • Komputer stacjonarny, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu (tablet, telefon komórkowy),
  • dostęp do poczty elektronicznej,
  • aktywny adres e-mail,
  • klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych,

dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej: Mozilla, Internet Explorer w wersji aktualnej, Opera w wersji aktualnej, Google Chrome w aktualnej, Safari w aktualnej;

§4 Zamówienie i dostarczenie Treści cyfrowych oraz Newslettera

  1. Za pośrednictwem Strony, Usługodawca umożliwia Klientowi zawarcie umowy o dostarczenie Treści cyfrowych w postaci e-booka o tytule Hiszpańskie nieruchomości. Inwestycja na przyszłość. Poradnik dla kupujących, za które to Treści cyfrowe Użytkownik nie wnosi jakiejkolwiek opłaty pieniężnej, ale dostarcza Usługodawcy swoje dane osobowe i wyraża zgodę na przesyłanie mu Newslettera.
  2. Jeżeli Klient nie chce wyrazić zgody na przesyłanie mu Newslettera, może dokonać zakupu Treści cyfrowych, płacąc za nie określoną przez Usługodawcę cenę. Zakup w ten sposób wymaga indywidualnego kontaktu z Usługodawcą.
  3. Zawarcie umowy w sposób, o którym mowa w § 2 ust. 1 Regulaminu, wymaga wypełnienia i przesłania Formularza, a następnie potwierdzenia zapisu na listę subskrybentów Newslettera poprzez kliknięcie w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany w Formularzu. mowę uważa się za zawartą z chwilą wyświetlenia Użytkownikowi strony internetowej z potwierdzeniem subskrypcji Newslettera.
  4. W Formularzu konieczne jest podanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do subskrypcji Newslettera oraz dostarczenia Treści cyfrowych. Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne. Zamówienie Treści cyfrowych nie jest możliwe anonimowo.
  5. Zakazane jest przesyłanie za pośrednictwem Formularza treści bezprawnych.
  6. Treści cyfrowe dostarczane są Klientowi poprzez wysyłkę na podany w Formularzu adres e-mail wiadomości zawierającej link do pobrania lub uzyskania dostępu do Treści cyfrowych.
  7. Usługodawca dołoży starań aby Newsletter był wysyłany raz w miesiącu jednocześnie zastrzega sobie prawo do przerwy w wysyłaniu Newslettera bez podania przyczyny.

Usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania wysyłania Newslettera w dowolnym momencie

§5 Prawo odstąpienia od Umowy

  1. Klient uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej z Usługodawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem ust. 6 niniejszego paragrafu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. w którym Klient uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
    2. w którym Klient uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach;
    3. zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie Treści cyfrowych.
  3. Aby Klient uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Usługodawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (w formie pisemnej za pośrednictwem poczty lub pocztą elektroniczną).
  4. Klient uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Klient uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Usługodawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    8. o dostarczanie Treści cyfrowych, za które Klient uprzywilejowany jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli spełnione zostaną łącznie następujące warunki:
      • Usługodawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta uprzywilejowanego;
      • Klient uprzywilejowany został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
      • Usługodawca przekazał Klientowi uprzywilejowanemu zgodne z prawem potwierdzenie zawarcia umowy na odległość, obejmujące informację o ww. zgodzie, na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po zawarciu umowy, najpóźniej przez rozpoczęciem świadczenia usługi.

§6 Reklamacje

1.POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Usługodawca ponosi wobec Klienta uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dn. 30.05.2014r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
  2. Reklamacje powinny być składane na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  3. Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w Serwisie.
  4. Reklamacje dotyczące działania Serwisie należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  5. Usługodawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  6. KLIENCI UPRZYWILEJOWANI

2. Treści cyfrowe

    1. W przypadku niewłaściwej realizacji przez Usługodawcę umowy o dostarczenie Treści cyfrowych, Klient uprzywilejowany ma możliwość skorzystania z uprawnień uregulowanych w rozdziale 5b Ustawy o prawach konsumenta.
    2. Jeżeli Usługodawca nie dostarczył Treści cyfrowych, Klient uprzywilejowany może wezwać go do ich dostarczenia. Jeżeli mimo to Usługodawca nie dostarczy Treści cyfrowych niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez Klienta uprzywilejowanego i Usługodawcę terminie, Klient uprzywilejowany może odstąpić od umowy.
    3. Klient uprzywilejowany może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Treści cyfrowych, jeżeli:
      1. z oświadczenia Usługodawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Treści cyfrowych lub
      2. Klient uprzywilejowany i Usługodawca uzgodnili, lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowych miał istotne znaczenie dla Klienta uprzywilejowanego, a Usługodawca nie dostarczył ich w tym terminie.
    4. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Treści cyfrowych z umową, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
    5. Jeżeli Treści cyfrowe są niezgodne z umową, Klient uprzywilejowany może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
    6. Dodatkowo, jeżeli Treści cyfrowe są niezgodne z umową, Klient uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:
  1. obniżeniu ceny,
  2. odstąpieniu od umowy,

pod warunkiem, że:

      1. doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowych z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do art. 43m ust. 2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta;
      2. Usługodawca nie doprowadził Treści cyfrowych do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Klienta uprzywilejowanego o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta uprzywilejowanego, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane;
      3. brak zgodności Treści cyfrowych z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić Treści cyfrowe do zgodności z umową;
      4. brak zgodności Treści cyfrowych z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w art. 43m Ustawy o prawach konsumenta (tj. żądania doprowadzenia Treści cyfrowych do zgodności z umową);
      5. z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści cyfrowych do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego.
    1. Klient uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy na podstawie poprzedniego postanowienia, jeżeli Treści cyfrowe są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Treści cyfrowych z umową jest nieistotny.
    2. Usługodawca ma obowiązek dokonać zwrotu Klientowi uprzywilejowanemu ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej Treści cyfrowych), lub obniżenia ceny, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.
    3. Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient uprzywilejowany, chyba że Klient uprzywilejowany wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  1. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
    1. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Klienta rezultatu, Klient może skorzystać m.in. z:
      1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
      2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
      3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
      4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§7 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta podczas korzystania z Serwisu jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Serwisie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Klienta przez Usługodawcę, podanych przez Klienta w związku z zakupami w Serwisie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • umowa lub działania podejmowane na żądanie Klienta, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ciążący na Usługodawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
    • prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Serwisie.
  4. Dane Klienta podane w związku z zakupami w Serwisie będą przetwarzane do momentu, w którym:
    • przestanie obowiązywać umowa zawarta między Klientem a Usługodawcą;
    • na Usługodawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Klienta;
    • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Klienta lub Usługodawcę, związanych z umową zawartą przez Serwis;
    • zostanie przyjęty sprzeciw Klienta wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy.
  1. Klientowi przysługuje prawo żądania:
  2. dostępu do swoich danych osobowych,
  3. ich sprostowania,
  4. usunięcia,
  5. ograniczenia przetwarzania,
  6. przeniesienia danych do innego administratora
    a także prawo:
  7. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Klienta – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Usługodawcę).
  1. W celu realizacji swoich praw, Klient powinien skontaktować się z Usługodawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
  2. W przypadku gdy Klient uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§8 Informacje prawne

  1. Udostępnione treści stanowią przejaw własnej intelektualnej twórczości Usługodawcy i podlegają ochronie prawa autorskiego.
  2. Każda Treść cyfrowa oferowana za pośrednictwem Usługodawcy stanowi utwór w rozumieniu Prawa autorskiego, a tym samym jest objęty przewidzianą tym prawem ochroną.
  3. Usługodawca jest uprawniony do udzielenia licencji na korzystanie Treści cyfrowych.
  4. Z datą przesłania przez Usługodawcę na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta, ostaje udzielona Klientowi licencja na korzystanie z ebooka objętego jego treścią, w zakresie określonym w Regulaminie.
  5. Klient może pobrać danego ebooka 1 raz;
  6. Informacja, iż Treść cyfrowa jest zabezpieczona znakiem wodnym.
  7. Klient nie ma uprawnień do kopiowania tekstu Treści cyfrowej.
  8. Niniejsza licencja na korzystanie z Treści cyfrowych obejmuje korzystanie z Treści cyfrowych tylko przez Klienta, któremu licencja ta została udzielona, dla własnego użytku wewnętrznego, z zastrzeżeniem dalszych ograniczeń określonych w treści Regulaminu, w tym także zastosowanych przez Usługodawcę zabezpieczeń technicznych, ma charakter niewyłączny i niezbywalny. Zastrzega się , że licencja może wygasnąć w przypadku utraty przez Usługodawcę prawa do jej udzielenia.
  9. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów Prawa autorskiego Klient nie jest uprawniony do: rozpowszechniania ani udostępniania zakupionych Treści cyfrowych, jego fragmentów, jego/ich kopii, wykorzystywania go/jego kopii w celach komercyjnych, dokonywania zmian czy wszelkiego rodzaju modyfikacji Treści cyfrowych.
  10. Klient nie ma prawa udzielania dalszych licencji.
  11. Klient winien zadbać, by żadna osoba nieuprawniona nie korzystała z Treści cyfrowych przez niego zakupionych.
  12. Dana licencja na korzystanie z Treści cyfrowych umożliwia korzystanie z nich wyłącznie w takim zakresie, jaki został określony wyraźnie przez Usługodawcę, z uwzględnieniem postanowień pkt 9 powyżej. Nie można domniemywać lub wyprowadzać po stronie Klienta innych uprawnień.
  13. Korzystanie z udostępnionych treści poza dozwolonym użytkiem osobistym może skutkować pojawieniem się ryzyka odpowiedzialności karnej oraz cywilnej.
  14. W przypadku wątpliwości dotyczących charakteru prawnego udostępnionych treści lub tego, w jaki sposób zgodnie z prawem możliwe jest z nich korzystanie, należy skontaktować się ze Usługodawcą.

§9 Pozostałe postanowienia

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  3. W przypadku ewentualnego sporu z Klient niebędącym Klient uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[dane adresowe USŁUGODAWCY]

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczenie treści cyfrowych w postaci(*):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

.......................................................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

.......................................................................................................................................................

- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.